Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Onko sillä väliä millä öljyllä sitä piippua rasvaa ku mulla on oikeeta ampumaase-öljyy (CRC):tä?
Elämä on vaarallista, toistaiseksi kukaan ei ole selvinnyt hengissä..xD
Poissa
Oletko tosiaan rasvannut piippua?! Mä en itse ole ikinä henk. tehnyt niin mutta..eikö ne kuulat sit mee päin vittua jos piippu on ihan rasvanen ?
Elämä on...
Poissa
En ole itse edes vielä hankkinut tarvikkeita,seku kysyin jos joku tietäisi
Poissa
ok
Poissa
Itse olen pesaissut ja kuivannut piipun ja sit spreiattavaa silikoonii heittän ja kiillottan rätil sen.. Ainaskin menee paremmin pallot läpi kun pesun jälkeen kuivasta piipusta...
En tiiä onko kukaan muu kokeillut, mut mun mielest toimii.. :shock:
Poissa
siis oikeista aseistaha piiput rasvataan ruostumisen estämiseks ?? mut ku noi pb piiput taitaa olla järestään alumiinia tai jotain suht ruostumatonta ainetta niin ei kai niitä tarvii rasvailla ?? kunnon putsaus riittänee !!
Poissa
Joo ja oikeista aseista ei todellakaan rasvata piippuja vaan öljytään..
Tiedän kyllä että alumiini ja yleensäkään peinttiaseen piiput ei ruostu..
Mutta silikoni kun on aika liukasta ni ajattelin että jos sillä sen joskus juuri parimetriä tarvittavan matkan sais...
Toinen mitä ajattelin jossain vaiheessa kokeilla on teflon spray...
Siinäkin aika kirotun liukas pinta kun laittaa tasasee ja kiillottaa...
Mut edelleen olen sitä mieltä että toi silikoni toimii..!!
Poissa
Pro Plus Teflon -piipun käsittelyaine
Tuollaista on ainaski Sissoksel myynnis...
Mutta taidampa vetäistä omat piiput ihan tuolta tallsita löytyvällä liukaste teflonilla..
Poissa
metsäpeleissä on varmaan ihan sama, mutta muistaakseni liiga-säännöissä on joku kohta joka periaatteessa kieltää piipun silikonittamisen
Poissa
ainakaan millesäännöistä en tollasta kohtaa löytänyt.. jos joku tietää pykälän ni kertokoot
Nothing is right in my left brain. Nothing is left in my right brain.
Poissa
En keksi syytä kieltää piippujen "rasvausta", jos siltä tuntuu.
Lähtönopeus mitataan nykyään kentällä kesken pelin, ennen vanhaan tuosta "vauhdittamisesta" olisi potentiaalisesti ollut hyötyä kenttäkronotuksen jälkeen.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Dow 33 on ainakin Intimidatorille suositeltu rasva. Varmaan mikä vaan kunnon vaseliini käy. Kannattaa kronottaa rasvauksen jälkeen, koska lähtönopeus voi jopa nousta, kun pallo on tiukempi piipussa.
-- Apa / Feenix
[ PaintMail ] [ Myydään! ] [ Raaka Kone ]
Poissa
Itse laitan silikon sprayta piippuun ja hyvin on tullut huonoimmatkin kuulat aseesta läpi.
Otto Riihelä
Poissa
Niimpä juuri...
Sitä minä tässä olen yrittänyt kertoa..
Poissa
Täältä on tullut monen monta litraa ostettua noita öljyjä.
Esim tuo Mobil 1 Rally Formula on huippukamaa piipun öljyämiseen, mutta tiukassa paikassa jäteöljykin kelpaa.
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
[url=http://www.pikahuolto.com/bensa.html]Täältä[/url:1o62bsyd] on tullut monen monta litraa ostettua noita öljyjä.
Esim tuo Mobil 1 Rally Formula on huippukamaa piipun öljyämiseen, mutta tiukassa paikassa jäteöljykin kelpaa.
MINKÄ piipun sä oot noilla voidellu? Meni varmaan liukkaasti, mutta on eriasia, että mikä ja MINNE...
Otto Riihelä
Poissa
Kokeilin tuossa juuri tuota teflon spraytä. Näyttäisi ainakin pikatestin perusteella "putsaavan" piipun nopeammin.
Aikaisemmin on ollut ongelmia siinä, että choppauksen jälkeen ei
saa tuosta piipusta ulos ollenkaan tarkkoja laukauksia. Kuulat luikertelevat joskus vielä rassauksen jälkeenkin.
Teflon spray näytti ainakin poistavan tuota kuulien luikertelua. Voiko olla sitten että tuo maali jää huonommin piippuun kiinni.
Fiksummat kommentoineen. :arrow:
Poissa
Sivut: 1