Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli tietääkö kukaan miten rt:n voi sorvata siten että sillä voi käyttää co2 tai haluaako joku vaihtaa rt:n johonkin pyssyyn...
T. J
Poissa
Käy, kunhan sulla on hyvä paisunta-astia ja anti-siphon pullo.
Poissa
ei toimi CO2:lla! osta ilmat!
make me...bitch!
Poissa
Ai. Miksei toimi? Ainakin Automagi toimii, ja venttiili on sama. Hörppääkös RT sitten niin tehokkasti Co2:ta, että tulee nesteongelmaa paisunnasta huolimatta?
Poissa
Eihän se nyt ihan sama se venttiili ole, mutta melkein kyllä. Kerran kokeiltiin kaverin RT:tä CO2:lla mutta ei se tehnyt muuta kuin sihisi. Ei selvitetty syytä kuitenkaan.
-- Apa / Feenix
[ PaintMail ] [ Myydään! ] [ Raaka Kone ]
Poissa
Joo siis tiedän et rt on tarkoitettu vain ilmalle mutta kun olen lopettanut ns. "aktiiviuran" ja ilman saanti on niin vaikeeta et ajattelin et kun kerran olen nähnyt enkelissäkin (n.1999) viritelmä co kamat niin miksi ei rt:ssä eli jos laittais lisä regun tai jotain tai jos joku haluaa vaihtaa sen johonkin spyderiin.....
Poissa
Ei todellakaan toimi hiilarilla, sillä mulla on kokemusta asiasta. Syytä, että miksi ei toimi, en tiedä eikä kylläkään kiinnostakkaan.
Poissa
Mä en kyllä ymmärrä, koska Mun Xtreme Emagikin toimii CO2:lla ja Sillä ja RT:llä ei pitäis olla mitään eroa. Mutta summa summarum, Tää on kaks Magimiestä Vs yks, eli RT ei toimi kunnolla CO2:lla.
Poissa
Pitäsköhän mun viedä toi vanha rt muulille ni voit sitten kokeilla.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
no automag voi toimii CO2:lla mutta pitempää sarjaa ammuttaessa se vehje jäätyy! on kokemusta mägistä ja rt mägistä! säästyt paljolta jos ostatat ilmat!!! mieti jos olet pelaamassa ja sun vehje ei toimi... työnnä se co2 taunukseen
make me...bitch!
Poissa
riittääkö perusteeksi et agd itse sanoo ettei se toimi hiilarilla?
Poissa
Niinhän se WDP:kin enkelistä väitti
-- Apa / Feenix
[ PaintMail ] [ Myydään! ] [ Raaka Kone ]
Poissa
Onko siis niin että ketään ei kiinnosta vaihtaa rt:tä mihinkään?
Poissa
Mä voin vaihtaa normi mägiin
Poissa
Sivut: 1