Et ole kirjautuneena.
Kaikkia teitä haluaisin varoittaa, jotka täältä ostatt itsellenne sen ensimmäisen mutkan, ettei käy niin kuin minulle.. Kyseessä oli siis se kuuluisa eka mutka...
Sovittiin jo nouto maanantaiksi (ed pe) noin 3 vko sitten ja vieläkään ei ole myyjästä kuulunut mitään...
Nimimerkki oli YANI,, nauttii varmaan peliä alottavien kusettamisesta...
Mutta kyllä täällä löytyy hyviäkin kauppiaita, osa tosin pyytää alussa liikaa rahaa, taas meidän tietämättömyyden avustuksella, mutta sitten löytyy myös sellaisia myyjiä, jotka ovat heti alusta jo auttavaisia ja rehellisiä,siitä kiitos menee grandelle, jonka jo varmaan moni kokeneimmista tunteekin...
KIITOS GRANDE!!!
Jos tämä mies kauppaa jatkossa vielä jotain niin uskaltaisin ostaa vaikka näkemättä tuotetta...
Reilu ja hyvä kauppias..
Kertokaa omista ostokokemuksistanne niin hyvistä kuin huonoistakin, niin saadaan enemmän rehellisiä mutkakauppoja ja epärehelliset katoaa... TOIVOTTAVASTI...
Ekan peintin saaminen on kuin joululahja, toivot sen hetken tulevan pian kun näet sen omassa kädessä ja toivot että se olisi juuri sellainen kuin olet toivonut ja joulupukkikin tulee yleensä aina sovittuna aikana...
YOU HAVE BEEN WARNED[/b]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://WWW.KPX.GALLERIA.FI">WWW.KPX.GALLERIA.FI</a><!-- w -->
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y82/EvilCheesypoof/pbacesig.gif[/img]
Poissa
Uskaltaisin väittää että tuossa on tapahtunut jotain muuta kuin "kusetusta" Ainakin omien kokemuksien mukaan kyseinen henkilö on ihan ok.
...Toki kaikki on mahdollista, mutta epäilen vähän tämän henkilön kohdalla... 8)
Ei pituus, paksuus vaan taito ja tarkkuus!
Poissa
Itselläni ei ainakaan Yanista ole valittamista...
Tosin kokemuksia on tasan yhdeltä kerralta.
Silloin ainakin onnistui kauppa hyvin.
Olettaisin ennemmin kyseessä olevan herran kiireellisyys tai jokin muu kuin kusettaminen. Suomessa peinttipiirit kuitenkin ovat niin pienet, ettei kusettaminen paljon kannata.
-- --- - ----- - --- --
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers."
-- --- - ----- - --- --
- Markku Meskanen -
Poissa
Eiköhän suurin ongelma aloittelijoiden mutkaa ostaessa ole että ei oikein tiedetä mitä halutaan. Itsekin ostin ekan mutkan käytettynä, sain mielestäni tosi halvalla. Sitten vaihdettiin piippu ja lisättiin paisari, sähköloaderi. Lopulta hankin uuden mutkan ja siihen hankin sitten suoraan paremman piipun. Varmaan kaikille vähänkään pidempään pelanneille tuttua. Nyt on menossa pallojen testailuvaihe.
Ainakin aluksi kun tuli pelattua vuokra-aseilla niin tärkeintä oli että pääsee pelaamaan, nyt painopiste on siinä että vehkeitten pitää toimia ennenkaikkea luotettavasti ja tarkasti.
Kun myin oman "esikoiseni" pois, kysyi uusi ostaja heti että mitä vikaa siinä on. Vastaukseksi ei riittänyt se ettei varsinaista vikaa ollut, halusin vaan luotettavamman ja tarkemman eli kalliimman mutkan. Muutaman kerran esikoistani kokeiltuaan ostaja vakuuttui etten ollut myymässä mitään romua. Luultavasti ajan kanssa hänkin haluaa mutkaltaan jotain muuta kuin nyt saa.
Kauppiaiden etiikka on sitten asia erikseen, itse olen saanut tämän foorumin kautta sitä mitä olen ostamaan lähtenyt, hinta ja laatu on ollut käsikädessä ja varsinaista kusetusta ei ole tullut vastaan. Tietysti nämä tutut hinnan polkijat ja toisaalta haamukorottajat vaivaavat meitä kaikkia, mutta ne pystyy kyllä pienellä painostuksella havaitseman helposti.
Poissa
Ite sain ekan mutkani splatwebistä tossa viime viikolla ja nyt eilen tuli se testattua turussa eikä mitään vikaa löytynyt ja hintakin oli kaiken roinan kanssa mitä mukaan tuli aivan mainio ! Casper :lle kaikki propsit nopeasta ja kaikin puolin hyvästä palvelusta
Poissa
Itse olen muutaman mutkan yms... kilkkeen myynyt ja voin kyllä sanoa, että suurin ongelma on hintojen polkijat.
esim. Mä ostin mun ekan sähkön (enkeli LCD SE) käytettynä ja maksoin 9000 mk ja ilmoista 3000 mk. Pelasin sillä muistaakseni 1½-2 vuotta (itseasiassa tää oli ainoa mutka millä olen pelannut edes lähes vuoden) ja sain myydessä 1280ekua mutkasta ja ilmoista 2500 mk eli toi oli ihan viksua kauppaa, kun oikeesti tavaroista maksettiin sellasta hintaa, että niistä pääsi eroon. Mun vikasta enkelista maksoin 580euroa ja mukana tuli täys freak setti ja angel airit, eli tää on sitä tyhmintä kaupan käyntiä... Toi oli mulle onni, mutta kaikki vastaavat mutkien myyjät oli sitten kusessa omien mutkiensa kanssa.
Eli kannattaisi vähän miettiä miten se käytetty Tippmann voi maksaa 80% uuden hinnasta, mutta top-of-the-line sähkön arvo on 40% uudesta... Ei varmasti kaikki sähkömutkien ostajat osta uutta sähköä kerran vuoteen.
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Eli kannattaisi vähän miettiä miten se käytetty Tippmann voi maksaa 80% uuden hinnasta, mutta top-of-the-line sähkön arvo on 40% uudesta... Ei varmasti kaikki sähkömutkien ostajat osta uutta sähköä kerran vuoteen.
Käytettyjen top-of-the-line mutkien markkinat ei oikein vedä. Kyse on kysynnän ja tarjonnan laista lähinnä.
Uusia kisapelaajia ei hirveästi tule ja mettäpelaajat joko haluaa Tippmannin ehdottomasti, tai sitten niillä on joku about 500 euron ehdoton hintakatto koko tsydeemille.
Markkinoille tulvii lopettaneiden pelaajien tai sponssimutkien alta myytäviä kisakoneita enemmän kuin oikein olisi ottajia. Lisäksi molemmissa tapauksissa myyjä haluaa mieluummin nopeasti fyrkat käteen kuin vanhenevan biitin kaappiin pölyttymään.
Se näkyy hinnoissa.
Tää on tietysti hyvä juttu niille, jotka on aloittamassa kisapeinttiä... kolikolla on aina kaksi puolta.
Toinen juttu on sitten ne sankarit, jotka laittaa leviämispisteessä olevan mutkan pikaliimalla ja vessapaperilla kasaan rahat-pois-nyypiltä -tyyliin.
Poissa
Joo ja mun mielestä se kysyntä ei parane lahjottamalla ilmatteeksi mutkia eteenpäin.
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Enkelien kohdalla hinnan poljentaan lienee syynä se, että Suomen mutkakanta vuosina 2000-2003/4 oli aika hyvin WDP:n hallussa. Tähän kun lisää sen, ettei enkeleissä tuona aikana tapahtunut juuri mitään kehitystä niin hommahan on ihan selvä. Eli 2003 mallin käytetty enkeli joutuu tappelemaan samoista ostajista kuin vuoden 2000-2001.
Lisäksi vielä nuo boardiongelma ym. Eli myydessä saa melkein laskea hintaa ~100e tavoitteesta, koska ostajan pitää hommata siihen kisalaillinen boardi.
Taidan pistää myyntipalstalle automaattisen siivouksen 1-2kk vanhoille viesteille, jotta nämä muutamat hinnanpoljentailmoitukset eivät sekoita muiden kauppoja.
Poissa
Pumppuja olen ainakin saanut kivalla hintaa ja kaikki ovat olleet toimivia ja jopa loistavia yksilöitä... Mutta eihän niitä enää lasketa merkkaimiksi, vaan ihan vaan hauskuuttaviksi mutkiksi...
Poissa
Mulla on pari samanlaista huonoo kokemusta ku olen ostanut täältä.Toinen on hoidettu mutta viimesin on työn alla.En ole saanut kaikkia kamoja myyjältä vaikka olen ne jo maksanut ja oon odottanut niitä jo yli kaks kuukautta.Mut en viitsi ainakaan viel tässä vaiheessa sanoa kenen kanssa.Jos vaikka saatais kaupat jossain vaiheessa päätökseen viel tällä viikolla. :evil: :evil:
Ps.Huonot kaupat kyllä vituttaa tosi paljon!!! :evil:
Poissa
joo, kannattaa kyllä kysyä kavereilta / täältä ennenkun ostaa mitään. Ja ei mitään maksua ennakkoon ellei oo luotettava kaveri.
Poissa
Niinpä!Olin yhteydessä kaveriin ja lupaili et se laittaa keskiviikkona mulle loput kamat postiin.Toivottavasti niin tapahtuu!!
Poissa
Wolf kenties?
Elämä on...
Poissa
mulla ainakin on aina kaikki kaupat onnistuneet. Olen ostanut about 10 kertaa ja myynyt 2-3 kertaa tavaraa tämän boordin kautta, ja ei mitään valittamista.
Tämä ihan vain tiedoksi että ei täällä kaikki ole kusettajia..
http://www.reball.fi
http://www.nohillpaintball.com
-tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon pyssytappelu-
Poissa
Miun mielestä, ois hyvä et jos jotain oot myymässä, et tietäis paljon siintä haluaa! Hitottaa se jonkin asteinen ahneus, "oon tyytyväinen, jos saisin tästä 280€, mut kokeillaan jos joku antaa huomattavasti paremman tarjouksen vastauksen ilmoitukseen-> tarjoa<- " Eipä siinäkään mitään, jos myyjä saa enemmän,mitä minimissään halusi, mut ainankaan aloittelialla ei välttämättä tuo hinta haarukka ole ihan selvillä, ja jättää sit tarjoamatta, joko liian naurettavan tarjouksen "pelossa" / ylihintaisen tavaran pelossa?!? Et eikö sitä omaa minimi hintaa voi laittaa siihen ilmoitukseen, ja siintä sit tarjousten perusteella myydään 7vrk. päästä?? Esim näin. tai sit ihan vaan katsoa mikä on se hinta millä luopua, ja myydä se ensimmäiselle kenällä on sitä rahaa!!?
Tulipahan nyt hieman sekavasti, mut uskalla enää ruveta korjaamaankaan, jos siintä jottain tolkkua ottais! :?
Poissa
loistava esimerkki taas Wolf^^:ilta. Ostin Wolf^^:ilta pelihousut. Kyseinen henkilö lupasi laittaa keskiviikkona housut postiin. Kyselin keskiviikkona että laittoko. Ei laittanu, lupas torstaina. Kyselin torstaina että laittoko, ei laittanu. Ei kuulemma kerenny postiin. Tänään tuli ilmoitus että:
"Tuli parempi tarjous", eli en saakkaan housuja. Kiva siinä mielessä että olisin saanut toiset, mutta en ottanut, sillä olin OSTANUT WOLFIN HOUSUT JO. En kuitenkaan maksanut rahoja etukäteen, sillä se lupas laittaa housut postiennakolla.
kiitos kaupoista vaan sullekkin ! :evil:
Poissa
Mulla kävi just samaten. Oli sovittu jo piippu setin postituksesta ja seuraavana päivänä tuli viesti että joku oli hakenu sen. Ja tää kävi itseasiasssa kaksi kertaa.
Poissa
ihan lähdin kirjoittamaan että olen tosi pahoillani jos jäi paska maku suuhun se ei ollut asian tarkoitus ennen kun sain sun viestin osoitteista oli piippu menny jo ja kaveri sen hakenut
kuten itsekkin totesit viestit ei aina lähde silloin kun pitäis
mutta tosiaan olen pahoillani
Poissa
Onko kukaan tehnyt kauppoja (nick)jp7000 kanssa itse olen juuri hieromassa kauppoja hänen kanssaan.
Poissa
jiipee seittemäntonniseen voi kyl luottaa ja jos oot sen spyddee ostamassa ni suosittelen... oon itekkki saanu monesti kuulan linssiin tosta mutkasta
Poissa
Joo ja mun mielestä se kysyntä ei parane lahjottamalla ilmatteeksi mutkia eteenpäin.
Peintitvehkeissa tama saattaa jopa pitaa paikkaansa. Uudet pelaajat vertaa kaytetyn ja uuden hintaa ja huomaa etta ilmaseksihan nama menee ja luulee etta jotain vanhaa ruoskaa myydaan vaikka myynnissa on 1/2 vuotta vanha dm. Todellisuudessa myynnissa on taysin toimiva ja hyva kuntonen mutka mika vaan taytyy kaytannossa lahjottaa pois jotta paasee kamoistaan eroon. Subillahan mutkaa nyt ei kuriteta samaan tapaan kuin sita tippmania puskassa, muistakaa naabit se.
Poissa
Grande ja Karu Pappa ovat oikein hyviä ja rehellisiä kauppiaita. hyvät kaupat tein kummankin kanssa joten iso kiitos siitä
Poissa
Mä taas olen yhtä kauppakirjaa vailla, joka on odotellut allekirjoitusta kohta kuukauden. Mutka on tietty jo toimitettu mutta massit puuttuu. Kattelaan jos pieni julkisuus edistäis toimintaa.
Joo ja tosiaan KP ja IL Grando hoitaa hommansa
Poissa