Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2005-11-28 11:09:17

MKoi
Jäsen
Paikkakunnalta: Kouvola
Rekisteröitynyt: 2005-11-07

Re: Ion + Bulldog III

Löytyykö kokemuksia otsikon mukaisesta yhdistelmästä? Jos ase on perus-Ioni ja pullo on Bulldog III (1,1 l 4500 psi, pullon regu antaa ulos 800 psi) tarvitaanko vielä erillistä regua vai saanko onnistuneita pelielämyksiä jo näillä?

Vai olenko hankkimassa jo valmiiksi toimimatonta yhdistelmää, ulkomaan-foorumeilla kun on mitä erilaisempia arvosteluita molemmista yhdessä ja erikseen...

Poissa

#2 2005-11-28 11:26:58

The imp
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2004-06-29
Kotisivu

Kyllähän tuo yhdistelmä toimii, ionissa on eturegu jolla alennetaan tuo 800psi mutkan käyttöpaineeksi, eli alle 200psi.

Kaikki korkeapaineregut toimii ionissa.
Matalapainereguista olen lukenut ettei kaikki toimisi ionissa, vikaa ilmenee kun ampuu suurempia sarjoja, paineet laskee...
Käytännön kokemusta ei kuitenkaan ole. Itsellä Crossfiren matalapaineregu eikä mitään ongelmaa ole ollut, toki tuo regu kuulemma olisi matalapainereguista se paras ioniin...

Poissa

#3 2005-11-28 17:54:30

MKoi
Jäsen

The imp kirjoitti:

Kaikki korkeapaineregut toimii ionissa.
Matalapainereguista olen lukenut ettei kaikki toimisi ionissa, vikaa ilmenee kun ampuu suurempia sarjoja, paineet laskee...

Ok, yksi murhe vähemmän (ellei joku sitten ehdi kumoamaan tätä).

Mutta sitten: on/off:ia olen katsellut, samaten sopivaa droppia. Mutta mistä toimiva kokonaisuus, eli pitäisi saada yhteensovitettua droppi, on/offi, yllämainittu bulldog-reguinen pullo ja ioni. The impillä tai muilla ehdotuksia?

Ja onko on/off edes "välttämättömyys"? Puolet käyttäjistä varoittaa Ionin vuotavan, puolet ei...

Poissa

#4 2005-11-28 18:31:54

Gubbe
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Suomi
Rekisteröitynyt: 2003-09-24

Esim. CP:n Reili ja on/off asa ja jos haluut jonkun dropin ni esim dyen pikkudroppi.

Trivoga

Poissa

#5 2005-11-28 19:12:07

The imp
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2004-06-29
Kotisivu

paljolti oma mieltymys mimmosesta asasta ja dropista tykkää, tuon pullon kyllä saat joka asaan kiinni.
kannattaa kuitenkin huomioida että toiset asat on kisko kiinnityksellä ja taas toiset tulee ruuveilla kahvaan, kuten vakio bottomline.
Ja taas toisissa dropeissa on tuo kisko ja toisissa ei..

Ei tuo on/off välttämättömyys ole, mutta erittäin mukava lisä...
Tuo vakio bottomline ei nyt ihan laaduikkan taida olla...

Poissa

#6 2005-11-29 21:23:56

temeimmu
Jäsen
Paikkakunnalta: Ankkalinna
Rekisteröitynyt: 2003-08-27
Kotisivu

Dyen Microdrop ja dyen on/off asa... on pelittänyt oikein hienosti.
Siis vastaavalla setupilla kun mitä itse olet ostamassa.
J akandee tosiaan hankkia joku minidroppi, vakio bottomlinellä tulee aikamoinen kivääri-yhdistelmä ionistakin  wink

Poissa

#7 2005-11-30 16:01:42

MKoi
Jäsen

temeimmu kirjoitti:

Dyen Microdrop ja dyen on/off asa... on pelittänyt oikein hienosti.
Siis vastaavalla setupilla kun mitä itse olet ostamassa.

Jees, ei muuta kuin anomus vetämään Joulupukin suuntaan...
Tarkoituksena on tosiaan saada paitsi tietysti toimiva niin myös jotakuinkin kompakti setti aikaan. Micro vaikuttaa ainakin näin käsin kokeilematta hyvältä siihen tarkoitukseen.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste