Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Juu, jo pelkästään IONin päälle laittaminen kesti tunnin tai puolitoista, en vaan uskonu pallukan olevan joku nappi. Voisiko joku selostaa tämän napin kaksi modee (tasasesti vilkkuva mode ja kahden sarjassa oleva mode) sekä harmaan nappulan painelu...
Jotain ehdin jo ymmärtää manuaalista, mutta en täysin kaikkea Dwell up/down ja fire rate up/down.... Ei toi englannin kielisyys oikee onnistu...
Poissa
Virtanapissa olevat 2 modea ovat silmä päällä ja silmä pois... Eli kun käynnistät aseen normaalisti, niin silmät ovat käytössä ja kun painat virtanappia kerran, niin mode vaihtuu ja silmät ei ole päällä.
Poissa
Virtanapissa olevat 2 modea ovat silmä päällä ja silmä pois... Eli kun käynnistät aseen normaalisti, niin silmät ovat käytössä ja kun painat virtanappia kerran, niin mode vaihtuu ja silmät ei ole päällä.
Ja mitäs eroa näillä "silmät päällä" ja "silmät pois päältä" on?
Jos silmät ei oo päällä, niin se ei ammu vaan voit testata fire modeja ON/OFF napin avulla???
Mitä nää Dwell Up/Down ja Fire rate Up/Down tarkottaa?
Poissa
Ja mitäs eroa näillä "silmät päällä" ja "silmät pois päältä" on?
Jos silmät ei oo päällä, niin se ei ammu vaan voit testata fire modeja ON/OFF napin avulla???
Mitä nää Dwell Up/Down ja Fire rate Up/Down tarkottaa?
Silmät päällä: Mutka ei ammu, kun palloa ei ole boltin edessä. Mutka ampuu kun pallo on boltin edessä.
Silmät pois päältä: Mutka ampuu oli siellä palloa tai ei.
Dwell: Aika kauanko solenoidi on aktiivisena (ts. kauanko ilmaa päästetään pallolle).
Fire rate: Kuinka monta sykliä (palloa) mutka saa käydä sekunnissa. Suurimmassa osassa kisoista, rajoitettu 15 palloa / sek.
Poissa
Poissa
ja sit sieltä toi:
Poissa
Silmät päällä: Mutka ei ammu, kun palloa ei ole boltin edessä. Mutka ampuu kun pallo on boltin edessä.
Silmät pois päältä: Mutka ampuu oli siellä palloa tai ei.
Dwell: Aika kauanko solenoidi on aktiivisena (ts. kauanko ilmaa päästetään pallolle).
Fire rate: Kuinka monta sykliä (palloa) mutka saa käydä sekunnissa. Suurimmassa osassa kisoista, rajoitettu 15 palloa / sek.
Kiitos selkeestä ohjeesta. Nollaantuunko nää asetukset aina kun sammuttaa aseen tai sit ottaa patterit pois?
Poissa
Ei nollaannu ainakaan jos sammuttaa virran, en tiä onko jotain aikaa et nollaantuu jos patteri on irti, epäilen et ei nollaannu... itellä ei ainakaa oo nollaantunu vaikka ei patteria oo ionissa ollu hetkeen kiinni...
Poissa
Cruwaller kirjoitti:Silmät päällä: Mutka ei ammu, kun palloa ei ole boltin edessä. Mutka ampuu kun pallo on boltin edessä.
Silmät pois päältä: Mutka ampuu oli siellä palloa tai ei.
Dwell: Aika kauanko solenoidi on aktiivisena (ts. kauanko ilmaa päästetään pallolle).
Fire rate: Kuinka monta sykliä (palloa) mutka saa käydä sekunnissa. Suurimmassa osassa kisoista, rajoitettu 15 palloa / sek.
Kiitos selkeestä ohjeesta. Nollaantuunko nää asetukset aina kun sammuttaa aseen tai sit ottaa patterit pois?
ei ainakaan pitäis.
Poissa
Ok, misä eroo siinä cycle modeissa Semillä ja Rebroundilla on?
Poissa
Semi on normaali mode, eli 1 liipasinveto ja 1 kuula. Rebound on vähä vastaava kuin ramp, eli kun saavutat 5bps tulinopeuden, niin mutka alkaa ampua sillä nopeudella, mille max rof on säädetty.
Poissa
Semi on normaali mode, eli 1 liipasinveto ja 1 kuula. Rebound on vähä vastaava kuin ramp, eli kun saavutat 5bps tulinopeuden, niin mutka alkaa ampua sillä nopeudella, mille max rof on säädetty.
Selvä kiitoksia, vielä yksi kysymys ja tiedän tarpeeki... Huomasin, että säädettyäni asetta, niin silmä mode välkytti nopeemmin kun ennen. Ja kun nyt taas säädin jotain, niin se vilkku taas normaalisti... Onko tällä mitään eroa?? (en siis enää meinaa sitä tuplavilkku sarjaa...)..
Poissa
Ei nollaannu ainakaan jos sammuttaa virran, en tiä onko jotain aikaa et nollaantuu jos patteri on irti, epäilen et ei nollaannu... itellä ei ainakaa oo nollaantunu vaikka ei patteria oo ionissa ollu hetkeen kiinni...
Mulla ainakin meni heti ku sammutan ni nollille
Poissa
Sivut: 1