Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2006-12-09 10:13:30

iMiksu
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2006-11-05
Viestit: 14

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

Juu, jo pelkästään IONin päälle laittaminen kesti tunnin tai puolitoista, en vaan uskonu pallukan olevan joku nappi. Voisiko joku selostaa tämän napin kaksi modee (tasasesti vilkkuva mode ja kahden sarjassa oleva mode) sekä harmaan nappulan painelu...

Jotain ehdin jo ymmärtää manuaalista, mutta en täysin kaikkea Dwell up/down ja fire rate up/down.... Ei toi englannin kielisyys oikee onnistu...

Poissa

#2 2006-12-09 10:26:17

casper
Jäsen
Paikkakunnalta: Jurva
Rekisteröitynyt: 2002-05-08
Viestit: 226

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

Virtanapissa olevat 2 modea ovat silmä päällä ja silmä pois... Eli kun käynnistät aseen normaalisti, niin silmät ovat käytössä ja kun painat virtanappia kerran, niin mode vaihtuu ja silmät ei ole päällä.

Poissa

#3 2006-12-09 13:34:31

iMiksu
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2006-11-05
Viestit: 14

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

casper kirjoitti:

Virtanapissa olevat 2 modea ovat silmä päällä ja silmä pois... Eli kun käynnistät aseen normaalisti, niin silmät ovat käytössä ja kun painat virtanappia kerran, niin mode vaihtuu ja silmät ei ole päällä.

Ja mitäs eroa näillä "silmät päällä" ja "silmät pois päältä" on?

Jos silmät ei oo päällä, niin se ei ammu vaan voit testata fire modeja ON/OFF napin avulla???

Mitä nää Dwell Up/Down ja Fire rate Up/Down tarkottaa?

Poissa

#4 2006-12-09 15:06:41

Cruwaller
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2004-12-17
Viestit: 471

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

iMiksu kirjoitti:

Ja mitäs eroa näillä "silmät päällä" ja "silmät pois päältä" on?

Jos silmät ei oo päällä, niin se ei ammu vaan voit testata fire modeja ON/OFF napin avulla???

Mitä nää Dwell Up/Down ja Fire rate Up/Down tarkottaa?

Silmät päällä: Mutka ei ammu, kun palloa ei ole boltin edessä. Mutka ampuu kun pallo on boltin edessä.

Silmät pois päältä: Mutka ampuu oli siellä palloa tai ei.

Dwell: Aika kauanko solenoidi on aktiivisena (ts. kauanko ilmaa päästetään pallolle).

Fire rate: Kuinka monta sykliä (palloa) mutka saa käydä sekunnissa. Suurimmassa osassa kisoista, rajoitettu 15 palloa / sek.


Petri Honkala / RumaQ Trombies

Powerplay | JT USA | NXe | Severe Paintball

Poissa

#5 2006-12-09 16:24:44

Ju2a
Jäsen
Paikkakunnalta: Nokia
Rekisteröitynyt: 2005-07-01
Viestit: 479

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

Poissa

#6 2006-12-09 16:27:38

Ju2a
Jäsen
Paikkakunnalta: Nokia
Rekisteröitynyt: 2005-07-01
Viestit: 479

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

Poissa

#7 2006-12-09 18:09:24

iMiksu
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2006-11-05
Viestit: 14

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

Cruwaller kirjoitti:

Silmät päällä: Mutka ei ammu, kun palloa ei ole boltin edessä. Mutka ampuu kun pallo on boltin edessä.

Silmät pois päältä: Mutka ampuu oli siellä palloa tai ei.

Dwell: Aika kauanko solenoidi on aktiivisena (ts. kauanko ilmaa päästetään pallolle).

Fire rate: Kuinka monta sykliä (palloa) mutka saa käydä sekunnissa. Suurimmassa osassa kisoista, rajoitettu 15 palloa / sek.

Kiitos selkeestä ohjeesta. Nollaantuunko nää asetukset aina kun sammuttaa aseen tai sit ottaa patterit pois?

Poissa

#8 2006-12-09 23:57:37

casper
Jäsen
Paikkakunnalta: Jurva
Rekisteröitynyt: 2002-05-08
Viestit: 226

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

Ei nollaannu ainakaan jos sammuttaa virran, en tiä onko jotain aikaa et nollaantuu jos patteri on irti, epäilen et ei nollaannu... itellä ei ainakaa oo nollaantunu vaikka ei patteria oo ionissa ollu hetkeen kiinni...

Poissa

#9 2006-12-10 10:49:59

Cruwaller
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2004-12-17
Viestit: 471

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

iMiksu kirjoitti:
Cruwaller kirjoitti:

Silmät päällä: Mutka ei ammu, kun palloa ei ole boltin edessä. Mutka ampuu kun pallo on boltin edessä.

Silmät pois päältä: Mutka ampuu oli siellä palloa tai ei.

Dwell: Aika kauanko solenoidi on aktiivisena (ts. kauanko ilmaa päästetään pallolle).

Fire rate: Kuinka monta sykliä (palloa) mutka saa käydä sekunnissa. Suurimmassa osassa kisoista, rajoitettu 15 palloa / sek.

Kiitos selkeestä ohjeesta. Nollaantuunko nää asetukset aina kun sammuttaa aseen tai sit ottaa patterit pois?

ei ainakaan pitäis.


Petri Honkala / RumaQ Trombies

Powerplay | JT USA | NXe | Severe Paintball

Poissa

#10 2006-12-10 13:10:02

iMiksu
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2006-11-05
Viestit: 14

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

Ok, misä eroo siinä cycle modeissa Semillä ja Rebroundilla on?

Poissa

#11 2006-12-10 16:05:52

casper
Jäsen
Paikkakunnalta: Jurva
Rekisteröitynyt: 2002-05-08
Viestit: 226

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

Semi on normaali mode, eli 1 liipasinveto ja 1 kuula. Rebound on vähä vastaava kuin ramp, eli kun saavutat 5bps tulinopeuden, niin mutka alkaa ampua sillä nopeudella, mille max rof on säädetty.

Poissa

#12 2006-12-10 16:20:03

iMiksu
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2006-11-05
Viestit: 14

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

casper kirjoitti:

Semi on normaali mode, eli 1 liipasinveto ja 1 kuula. Rebound on vähä vastaava kuin ramp, eli kun saavutat 5bps tulinopeuden, niin mutka alkaa ampua sillä nopeudella, mille max rof on säädetty.

Selvä kiitoksia, vielä yksi kysymys ja tiedän tarpeeki... Huomasin, että säädettyäni asetta, niin silmä mode välkytti nopeemmin kun ennen. Ja kun nyt taas säädin jotain, niin se vilkku taas normaalisti... Onko tällä mitään eroa?? (en siis enää meinaa sitä tuplavilkku sarjaa...)..

Poissa

#13 2006-12-23 16:37:57

commando3
Jäsen
Paikkakunnalta: Tohmajärvi
Rekisteröitynyt: 2006-10-22
Viestit: 369

Re: ION:n piirilevyn ohjelmointi.....

casper kirjoitti:

Ei nollaannu ainakaan jos sammuttaa virran, en tiä onko jotain aikaa et nollaantuu jos patteri on irti, epäilen et ei nollaannu... itellä ei ainakaa oo nollaantunu vaikka ei patteria oo ionissa ollu hetkeen kiinni...

Mulla ainakin meni heti ku sammutan ni nollille

Poissa

Keskustelualueen alatunniste