Suomen Paintball-liiton hallitus on yhdessä kilpailutoimikunnan kanssa päättänyt, että SM-liiga sekä 1. divisioona pelataan nelikierroksisena kaudella 2007. Formaattina Millennium Seriesissä käytetty 7-man-formaatti. Kumpaankin sarjaan otetaan yhdeksän joukkuetta. Kierroksien päivämäärät ovat 16.6., 14.7., 4.8. ja 25.8. Kierrospaikkakunnat ovat vielä avoimia, koska järjestäjien hakuaika päättyy 11.2.2007. Lisätietoja vaatimuksista kierroksien järjestäjille löytyy SPBL:n kotisivuilta.

Tämä tiedote koskee kauden 2007 SM-liigaa ja 1. divisioonaa. SPBL:n vähäisistä resursseista johtuen 2. divisioona järjestetään tänäkin vuonna ulkopuolisen järjestäjän toimista. Lisää tietoa 2. divisioonasta tulee lähiaikoina.
Ilmoittautuminen SM-liigaan ja 1. divisioonaan

Kaikkien joukkueiden, jotka haluavat pelata kaudella 2007 Suomen Paintball-liiton järjestämässä SM-liigassa tai 1. divisioonassa, tulee maksaa osallistumismaksu (900 euroa) liiton tilille (114030-411689) 28.2.2007 mennessä. Viestiksi maksuun tulee kirjoittaa joukkueen nimi.

Lisäksi maksusta tulee ilmoittaa sähköpostilla osoitteeseen sarjat [at] spbl.org sekä ilmoittaa samalla joukkueen nimi, joukkueen toivoma sarjapaikka sekä tilinumero, jonne osallistumismaksu palautetaan mikäli joukkueelle ei löydy sarjapaikkaa kummastakaan sarjatasosta. Tässä tapauksessa osallistumismaksu palautetaan maaliskuun puoleen väliin mennessä.

Ilmoittautuminen SM-liiga/1. divisioonakierroksen järjestäjäksi

Kierroksen järjestäjäksi voi ilmottautua kuka tahansa henkilö/yhdistys/yritys, joka pystyy täyttämään kierrokselle asetetut vaatimukset. Järjestävälle taholle maksetaan järjestämisestä palkkio, jonka summa (1000-1400 euroa) määräytyy täytettyjen vaatimusten mukaan.

Kierroksen järjestäjien hakuaika päättyy 11.2.2007 ja seuraavalla viikolla SPBL-julkistaa kierrosten järjestäjät sekä paikkakunnat. Hakemukset tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen sarjat [at] spbl.org. Hakemuksen tulee sisältää:

1. Vastuuhenkilön nimi, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite
  2. Toivomus kierrospäivämääristä
  3. Kierroksen järjestämispaikka mahdollisimman tarkasti

Lisätietoja kierroksen järjestämisvaatimuksista ja muista asioista saa sähköpostilla osoitteesta sarjat [at] spbl.org.

Lähde: SPBL